فرمول ها پودر لباسشویی صدف مدرن شامل چندین نوع مختلف از مواد هستند. هر عنصر نقش خاص خود را دارد، در حالی که بسیاری از آنها از یکدیگر حمایت می کنند تا از خواص فرمول حداکثر استفاده را ببرند.

جرم ایجاد شده از این طریق سبک وزن است، تقریباً کاملاً کم آب است، با حداقل خطر مشکلاتی مانند کیک شدن محصول نهایی جابجایی مواد اولیه
قبل از هر چیزی، لازم است که مواد خام را به درستی مدیریت کنید، و این شامل ذخیره سازی و حمل و نقل است. دو نوع ماده شیمیایی در تولید پودر شوینده استفاده می شود: مایع و جامد.

بیشتر مواد جامد به صورت پودر، بسته بندی شده در کیسه های بافته شده، مانند خاکستر سودا یا STPP، در حالی که مایعاتی مانند LABSA یا Caustic lie معمولا در مخازن ذخیره می شوند.

دوز مواد اولیه
پس از بارگیری مواد در تانکرهای مناسب، فرآیند خودکار با اندازه گیری و دوز شروع می شود. برای اطمینان از جریان روان و دقیق، هر مرحله توسط یک سیستم PLC بررسی شده توسط اپراتور نظارت و کنترل می شود.

تمام فرمول ها و جزئیات در حافظه سیستم ذخیره می شوند و به طور خودکار اعمال می شوند. یک تولید کننده متوسط با صدها فرمول کار می کند، از محصولات مارک خود گرفته تا دستور العمل های تولید قراردادی تخصصی.

تهیه و پیری دوغاب
پس از دوزگیری و تحویل مواد توسط لوله ها و نوار نقاله ها، آنها را با هم مخلوط می کنند تا پودر پایه تشکیل شود. ابتدا کروچر آنها را به طور متوسط تا یک ساعت با آب فرآوری شده هم زده و مخلوط می کند.

سپس دوغاب مخلوط تا نیم ساعت در مخزن پیری به حالت “پیری” می رود.

شوینده‌های پودری مدرن دارای توده‌ای سبک وزن، با جریان آزاد و پف‌شده هستند. در این شرایط، در مقایسه با فرآیندهای اختلاط خشک و تراکم، خشک کردن اسپری محصول برتری را ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *