کشمش سبز از انگور سبز تهیه می شود.کشمش سبز کارتونی که بدون دانه است و طعمی لطیف و شیرین دارد.

کشمش سبز
در حالی که می توان کشمش را در خانه با خشک کردن انگور خام تهیه کرد، انجام این کار مستلزم توجه دقیق برای اطمینان از فرآیند خشک کردن موفقیت آمیز است، بنابراین کشمشی که تولید می کنید ممکن است از نظر مواد مغذی یا طعم غنی نباشد.

شما می خواهید از از دست دادن محتوای غذایی کشمش خانگی خود جلوگیری کنید، که اگر یک مرحله اشتباه انجام شود ممکن است اتفاق بیفتد. تهیه کشمش اغلب شامل خشک کردن انگور در سایه در یک فضای داخلی تاریک و دارای تهویه مناسب است.

عرق کشمش سبز می تواند به غذاهای خوش طعم شما طعم بدهد. کشمش روزانه ممکن است به مکانیسم های دفاعی بدن شما کمک کند و شرایطی از جمله کمبود آهن، کم خونی و حملات قلبی را درمان کند.

با این حال، اگر قصد دارید به طور منظم کشمش مصرف کنید، این کار را در حد اعتدال انجام دهید تا از عوارض جانبی منفی جلوگیری کنید. مواد مغذی حامی انرژی در کشمش فراوان است.

کشمش بیش از 300 کالری در هر 100 گرم دارد که شما را در بخش قابل توجهی از روز انرژی نگه می دارد. این واقعیت که کشمش حاوی 65 گرم قند در هر 100 گرم است که به طور قابل توجهی بیشتر از سایر میوه های خشک است، شاید عامل تعیین کننده در این مورد باشد.

اما برخلاف شکر سفید که برای بدن بسیار مضر است، قند موجود در کشمش طبیعی است. علاوه بر این، کشمش حاوی 62 میلی گرم کلسیم در هر 100 گرم است.

علاوه بر این، در هر 100 گرم مواد مغذی مهمی از جمله 3.3 گرم پروتئین، 4.5 گرم فیبر غذایی، 2.3 میلی گرم ویتامین C، 98 میلی گرم فسفر و 1.8 میلی گرم آهن وجود دارد. ویتامین E، ویتامین K، روی و سدیم از دیگر مواد مغذی موجود در کشمش هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *